Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2016

Παραιτήθηκε ο Χριστόδουλος Χριστοδούλου από εκπρόσωπος μέσων ενημέρωσης της Ομόνοιας



Ο Χριστόδουλος Χριστοδούλου έχει παραιτηθεί από εκπρόσωπος μέσων ενημέρωσης της Ομόνοιας, κάτι που ανάρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook.

"Από αυτό το βήμα θα ήθελα να ενημερώσω ότι έχω παραιτηθεί από εκπρόσωπος μέσων ενημέρωσης της ΟΜΟΝΟΙΑΣ. Θα ήθελα να απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συναδέλφους σε όλα τα μέσα ενημέρωσης για την συνεργασία που είχαμε τα προηγούμενα χρόνια.

Η θέση του εκπροσώπου μέσων ενημέρωσης της ΟΜΟΝΟΙΑΣ ήταν ιδιαίτερα τιμητική για εμένα και προσπάθησα να την υπηρετήσω με γνώμονα το συμφέρον του σωματείου και τους κανόνες δημοσιογραφικής δεοντολογίας τοποθετούμενος πάντοτε με ειλικρίνεια και ευθύτητα. 

Εξάλλου λόγω του χαρακτήρα μου, δεν μπορώ να κρύβομαι ή να κλείνω τα μάτια. Πάντα λέω αυτό που πιστεύω και θεωρώ σωστό ανεξαρτήτως κόστους. Ένα μεγάλο ευχαριστώ επίσης τους συναδέλφους στο προηγούμενο Δ.Σ. που μου εμπιστεύθηκαν αυτή την θέση. 

Παρά το ότι έχω παραιτηθεί από τη θέση του εκπροσώπου μέσων ενημέρωσης, παραμένω μάχιμος στο Δ.Σ. υπηρετώντας το σωματείο μου και τιμώντας τα μέλη του που με ψήφισαν στις πρόσφατες εκλογές. Εύχομαι επίσης καλή δουλειά στον συνάδελφο που θα αναλάβει τη θέση".