Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

Νεαρός βίασε μαθήτρια άλλα αθωώθηκε

Δικαστήριο στο Μεξικό αθώωσε νεαρό , ο οποίος απήγαγε και κακοποίησε σεξουαλικά μια μαθήτρια, καθώς όπως υποστήριξε στο σκεπτικό του ο δικαστής, «ο δράστης δεν το ευχαριστήθηκε».


Ο λόγος για τον Ντιέγκο Κρουζ, έναν 21χρονο, ο οποίος μαζί με τρεις φίλους του, όλοι γόνοι εύπορων οικογενειών, στην περιοχή Veracruz, απήγαγαν μια μαθήτρια από το ιδιωτικό τους σχολείο μετά το πρωτοχρονιάτικο πάρτι το 2015. 


Ο κατηγορούμενος φαίνεται πως κακοποίησε σεξουαλικά το άτυχο κορίτσι, αλλά όπως υποστηρίχθηκε στην αίθουσα του δικαστηρίου, δεν το ευχαριστήθηκε και δεν είχε σεξουαλικές προθέσεις, με τον δικαστή να τον αθωώνει. Ακόμα, ο δικαστής υποστήριξε πως παρότι το θύμα μπήκε χωρίς τη θέληση της στο αυτοκίνητο των κατηγορούμενων, δεν ήταν «αβοήθητο».

Η απόφαση του δικαστηρίου προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων από ακτιβιστές υπέρ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, οι οποίοι τόνισαν πως τα άτομα με χρήματα και πολιτικές διασυνδέσεις είναι υπεράνω του νόμου.


Όσον αφορά την άτυχη κοπέλα, είχε αποκαλύψει τα συναισθήματα της στο Facebook 15 μήνες μετά την επίθεση εις βάρος της, γράφοντας: «Δεν έχω να δείξω μεταμέλεια για τίποτα. Έχω πιει αλκοόλ. Έχω πάει σε πάρτι. Έχω φορέσει φούστες όπως πολλά κορίτσια στην ηλικία μου. Και για αυτό θα κριθώ; Για αυτό αξίζω αυτό που συνέβη;».

Μεξικό: Νεαρός που κακοποίησε σεξουαλικά κοπέλα αθωώθηκε επειδή «δεν το ευχαριστήθηκε»