Τετάρτη 10 Απριλίου 2019

Έτοιμο για διεθνή καριέρα το πανέμορφο μοντέλο Μικαέλα Νικολάου. ΦΩΤΟ



Η Μικαέλα Νικολάου  εκπροσώπησε την Κύπρο στο  Miss Europe 2019 που  έγινε στο Λίβανο. Το πανέμορφο μοντέλο από τη Λεμεσό της prestige show production με πρόεδρο την Σταυρούλα Νικολάου,  αναδείχτηκε στις 10 κορυφαίες στην Ευρώπη  για το 2019 (Top 10 to Miss Europe 2019).



Είναι η πρώτη φορά που η Κύπρος καταλαμβάνει μια τέτοια θέση σε διεθνές διαγωνισμό ομορφιάς.
 Η Μικαέλα μετά την επιτυχία αυτή,  παραχώρησε συνέντευξη στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ και μίλησε για τις προτάσεις που δέχτηκε για δουλειά στο εξωτερικό, για τα μελλοντικά της σχέδια, εκφράζοντας ικανοποίηση για την θέση που κατέλαβε.


-Μικαέλα εκπροσώπησες την Κύπρο στο Miss Europe 2019 και αναδείχτηκες  στις 10 κορυφαίες στην Ευρώπη. Είσαι μόνο 17 ετών. Πως αισθάνεσαι;
Είμαι πολύ ευχαριστημένη που κατάφερα να αναδειχτώ στις 10 κορυφαίες στην Ευρώπη και να είμαι η μοναδική μέχρι τώρα Κύπρια που κατάφερε να πάρει αυτή τη θέση σε έναν τέτοιο διαγωνισμό.

-Περίμενες αυτή τη διάκριση σε ένα τόσο μεγάλο διεθνή διαγωνισμό ομορφιάς;
Έχω πίστη στον εαυτό μου. Η αλήθεια είναι ότι έλαβα μέρος στον διαγωνισμό χωρίς προσδοκίες. Όμως όταν είχα ήδη φτάσει στην δεκάδα πίστεψα ότι μπορούσα να προχωρήσω περισσότερο.

-Δέχτηκες κάποιες προτάσεις για δουλειά στο εξωτερικό;
Έχω αρκετές προτάσεις για να δουλέψω σε διαφορές χώρες στο εξωτερικό όπως, Λίβανο, Γερμανία, Γαλλία, Βενεζουέλα, Ρουμανία.

-Ποια τα επόμενά σου βήματα;
Προς το παρόν θα αφοσιωθώ στις εξετάσεις μου και μετά την διεκπεραίωση τους θα παρευρεθώ στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου ( Film festival ) που διεξάγεται στις Κάννες

-Ποιους θες να ευχαριστήσεις;
Θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ την Σταυρούλα Νικολάου ( Prestige Show Production ), Lenia Haute Couture, Οίκος Νυφικών WHITE, Elizabeth Friedrich, και Elie Nahas (  MTV ). Dan Serve Management LMD provision investment planing & Tax solution

Instagram: mcmn_xx