Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2021

"Έφυγε" ο Παφίτης Αχιλλέας Παναγιώτου από κορωνοϊό

 

Ο 80χρονος Αχιλλέας Παναγιώτου με καταγωγή από τα Λεύκαρα και κάτοικος Εμπας  για περισσότερα από εξήντα χρόνια, "έφυγε" χθες βράδυ. Νοσηλευόταν  για ένα μήνα διασωληνωμένος  στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας όταν προσβλήθηκε  από κορωνοϊό. Ιδιαίτερα συγκινητικό είναι το μήνυμα αποχαιρετισμού των παιδιών του. 

"Ο αγαπημένος μας πατέρας έφυγε από κορωνοιο στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας μετά από 1 μηνά διασωληνωμενος! Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλο το προσωπικό ειδικά εγώ που μιλούσα κάθε μέρα μαζί τους για την συμπεριφορά και για το δύσκολο έργο που κάνουν! Ειδικά κάποιες νοσοκόμες που δεν ξέρω καν τα ονόματα τους μου μιλούσαν λες και ήταν δικός τους άνθρωπος... Αυτή η τόσο γλυκιά κοπέλα μου είπε έφυγε ο πατέρας σας εγώ του έκλεισα τα μάτια τον πρόσεχα και του ψιθύριζα στο αυτί ότι μου λέγατε

Σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου....5 παιδιά πατερά μου και με αυτήν την αρρώστια έφυγες μονός σου.. Δούλευες σκληρά για να μας μεγαλώσεις χωρίς να μας λείψει τίποτα και έφυγες ολομόναχος σε μιαν εντατική ....δεν σου άξιζε αυτό το τέλος.

Μακάρι να μην καταλάβαινες! Θεέ μου τι αρρώστια έστειλες ούτε τα μάτια των αγαπημένων μας να μην μπορούμε να κλείσουμε. Για όσους δεν πιστεύουν σε αυτήν την αρρώστια,  αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα!

Η κηδεία του πολυαγαπημένου μας πατερά και πάππου Αχιλλέα Παναγιώτου από τα Λεύκαρα και τέως κατοίκου Έμπας που απεβίωσε χθες σε ηλικία 80 χρόνων θα γίνει αύριο Τέταρτη η ώρα 2 μμ στην εκκλησία Απόστολου Αντρέα Εμπας. Λόγω των μέτρων η οικογένεια δεν θα δεχτεί συλλυπητήρια. Αντί στεφάνων θα γίνουν εισφορές για την ανέγερση του ξωκλησιού του Τιμίου Πρόδρομου".

Θερμά συλλυπητήρια από το ΦΙΛΟΞΕΝΟ στους συγγενείς. Αιωνία του η μνήμη. Κουράγιο στους φίλους και συνεργάτες Πανίκο και Νίκο. 


Όλες οι πληροφορίες είναι αναρτημένες από τα παιδιά του κ. Αχιλλέα στο facebook. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: