Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

Οι λόγοι που με οδήγησαν να θέσω υποψηφιότητα για την σχολική εφορεία Πάφου

Θέτοντας την υποψηφιότητα μου για μια θέση στην Σχολική Εφορεία Πάφου στις επικείμενες εκλογές του Δεκεμβρίου, οφείλω να δηλώσω και τους λόγους αυτής της απόφασης, που τελικά συνοψίζονται σ’ ένα ΓΙΑΤΙ.


ΓΙΑΤΙ,  θεωρώ ότι η εμπειρία μου διαχρονικά μέσα από τους Συνδέσμους Γονέων από απλό μέλος μέχρι και τη θέση της Προέδρου του Συνδέσμου Γονέων σε δύο σχολεία αλλά και της Προέδρου της Ομοσπονδίας Συνδέσμων Γονέων Μέσης και Τεχνικής Εκπαίδευσης Πάφου νοιώθω ότι μου το επιτρέπει να κάνω το επόμενο βήμα. Ήμουν όσο πιο πολύ γινόταν ενεργή πολίτιδα μέσα στην πόλη μας.

Σ΄αυτά τα χρόνια κάποιες/οι με είδατε να τρέχω, να παλεύω, να διεκδικώ και δεν κλείστηκα πίσω από καρέκλες και γραφεία, απλά δε συμβιβάστηκα. Πέρα από την άριστη συνεργασία που αναπτύξαμε με τη Σχολική Εφορεία Πάφου κολλήσαμε σε διαδικασίες, γραφειοκρατία, ελλείψεις αλλά και στην άρνηση. Υπήρξε άρνηση από κάποια μέλη του σώματος να προχωρήσουμε να εκσυγχρονίσουμε τα σχολεία της επαρχίας μας και να αναγείρουμε νέες σχολικές μονάδες. Παράλληλα θα πρέπει να βρισκόμαστε σήμερα, όσο ποτέ άλλοτε, δίπλα στον εκπαιδευτικό κόσμο και τους μαθητές μας στου οποίους πρέπει να παρέχουμε όχι μόνο ψηλό επίπεδο υλικοτεχνικής υποδομής αλλά και να επιλύουμε άμεσα τα οποιαδήποτε προβλήματα προκύπτουν γιατί πρέπει να καταστήσουμε το δημόσιο σχολείο   να είναι επιλογή και όχι ανάγκη. Αν θέλεις να επενδύσεις στο μέλλον, επένδυσε στην παιδεία. Και τα παιδιά μας αποτελούν τη μεγαλύτερη επένδυση του μέλλοντος αλλά και της πόλης μας.

Από την άλλη όμως, αποφάσισα να θέσω την υποψηφιότητα μου, ΓΙΑΤΙ θέλω να προσπαθήσω να δώσω βήμα στις νέες γυναίκες. Να τολμήσουν, να διεκδικήσουν, να παλέψουν γι΄αυτά που επιθυμούν και πιστεύουν. Θα επαναλάβω ότι κάποιες/οι με είδατε να τρέχω να παλεύω, να διεκδικώ και να ισορροπώ την οικογενειακή με την επαγγελματική μου ζωή. Δεν ήταν εύκολο, αντιθέτως ήταν πολύ δύσκολο έχοντας υπόψη ότι και οι πολύ δικοί μου άνθρωποι κατά διαστήματα με απογοήτευαν και με αποθάρρυναν.

Απλά δε συμβιβάστηκα. Διεκδίκησα και ήμουν ενεργή πολίτιδα όσο μπορούσα μέσα στην πόλη μου. Έτσι κατέληξα σήμερα να κάνω το σημαντικότερο βήμα, κατά την άποψη μου πάντοτε, να θέσω την υποψηφιότητα μου. Προσωπικά και ρισκάρω και δεν έχω πρόβλημα να τσαλακώσω την προσωπικότητα μου. Ότι μας ρίχνει μας κάνει πιο δυνατούς με την προϋπόθεση ότι έχουμε τη  δυνατότητα να σηκωθούμε και πάλι.

Γι΄αυτό ανεξαρτήτως αποτελέσματος θα συνεχίσω να βρίσκομαι στις επάλξεις, να αγωνίζομαι, να δίνω έντιμα και τίμια τις μάχες μου και να   είμαι περήφανη για τον εαυτό μου. Το σίγουρο είναι ότι σε καμία περίπτωση δε κάθισα άπραγη και θα συνεχίσω να κακίζω τα κακώς έχοντα, πάντοτε διεκδικώντας με τόλμη και αποφασιστικότητα.
Είμαι αισιόδοξη και οραματίζομαι μια πιο ενδυναμωμένη Σχολική Εφορεία αλλά γιατί όχι και μια αυτόνομη Σχολική Εφορεία στο μέλλον?

Άντρη Σάββα (Πίτρου)

Υποψήφια σχολική έφορος Πάφου - ΔΗΣΥ