Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2016

Επαγγελματική Εξυπηρέτηση και Ικανοποίηση του Πελάτη στην επισιτιστική βιομηχανία της Πάφου


Το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης ΕΛΠΙΣ ετοίμασε και θα παρουσιάσει στο Ξενοδοχείο ΚΟΡΑΛ ΜΠΗΤΣ στον Κόλπο Κοραλλίων - Πέγεια - Πάφος στις 1 Δεκεμβρίου 2016 ειδικό σεμινάριο κατάρτισης  για όλους τους εμπλεκόμενους που θα συμμετάσχουν στην εξυπηρέτηση  στην επισιτιστική Βιομηχανία της Πάφου. Πληροφορίες 99422527. 
Το σεμινάριο  θα έχει μεγάλη σχέση πως οι επιχειρηματίες της επισιτιστικής βιομηχανίας θα πρέπει να συμπεριφερθούν στους πελάτες  της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Πάφου 2017 και θα έχουν και το πλεονέκτημα να επωφεληθούν από την παρουσίαση των πιο κάτω θεμάτων από τον εμπειρογνώμονα Τουρισμού και παρουσιαστεί του ειδικού σεμιναρίου  Μιχάλη Δημοσθένους


·         Πως να διεκπεραιώσουν καλύτερα τα καθήκοντά τους το προσωπικό εστιατορίου κατά την εκτέλεση της εργασίας των
·         Πως να αναπτύξουν επαγγελματικούς τρόπους συμπεριφοράς στην εξυπηρέτηση του πελάτη.
·         Να αποκτήσουν δεξιότητες και επαγγελματικούς τρόπους πωλήσεων.
·         Πως θα αυξήσουν τις εσωτερικές πωλήσεις.
·         Πως να αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά τις ερωτήσεις των πελατών εν σχέση με τις διευκολύνσεις  στους χώρους και εν σχέση με τούς τιμοκατάλογους της επιχείρησης.
·         Πως να εξυπηρετούν τους πελάτες λαμβάνοντας υπόψη τις επιθυμίες, τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους.
·         Να δημιουργούν στους πελάτες το αίσθημα της ικανοποίησης μέσω της παροχής επαγγελματικών υπηρεσιών, που θα προσφέρονται με επαγγελματική συνείδηση και αγωγή.
·         Να συνειδητοποιήσουν την έννοια της Τουριστικής βιομηχανίας και τη σημασία που έχει για την επιχείρησή που εργάζονται και εν συνεχεία στην οικονομία του τόπου μας και Πολλών λάλων χρήσιμων θεμάτων. 
Το ειδικό σεμινάριο επιδοτείται μερικώς  από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.