Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ παρουσιάζει το εκρηκτικό μοντέλο και τραγουδίστρια Μαρία Αλεξάνδρου



Το εκρηκτικό μοντέλο και τραγουδίστρια Μαρία Αλεξάνδρου παραχώρησε συνέντευξη στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ. Μας μίλησε για το μόνελινγκ και τις διακρίσεις της. Είναι η πρώτη Ελληνίδα που έκανε φωτογράφιση για το  αμερικανικό playboy. Σχολίασε τα ριάλιτι μόδας και αναφέρθηκε και στο τραγούδι το οποίο κάνει, όπως μας είπε, καθαρά από χόμπι. Πάνω απ΄ όλα βάζεις τις επιχειρήσεις της και μετά όλα τα άλλα.



     Μαρία είσαι και μοντέλο και τραγουδίστρια. Τι σε τραβάει περισσότερο;
Δεν βάζω ταμπέλες,  κάνω πάντα αυτό που νιώθω και με κάνει να αισθάνομαι ωραία είτε μόντελινγκ είτε τραγούδι

      Ως μοντέλο σου αρέσει η πασαρέλα ή η φωτογράφιση;
Και τα δύο εξίσου.  Έχω περάσει και από τις δύο κλίμακες και για μένα δεν διαφέρει

      Σε καλλιστεία έχεις λάβει μέρος;
Ναι φυσικά,  είχα βγει μια Γιανγκ στα 17 μου τώρα είμαι 25

     Τα ριάλιτι μόδας στην Ελληνική τηλεόραση πως τα βρίσκεις;
Χαζά και ανίερα.  Πηγαίνουν οι κομμώτριες του Μπουρναζίου και προσπαθούν να κάνουν καριέρα. Τραγικό το βλέπω από πολύ έως παρά πολύ τραγικό!

     Με το τραγούδι πως και ασχολήθηκες;
Έχω τις επιχειρήσεις μου τα μαγαζιά μου (τρία καταστήματα ρούχων στην Αθήνα). Καθαρά από χόμπι ασχολούμαι με το τραγούδι.

    Κάνεις κάποιες εμφανίσεις φέτος;
Αυτά είναι κανονισμένα από την δισκογραφική που έχει αναλάβει όλο το image και τις εμφανίσεις μου

    Τι ρεπερτόριο έχεις; 
Εγώ ήθελα ποπ αλλά μου πήγανε στο λαϊκό

    Έχουν γραφεί τραγούδια για σένα;
Ναι. Eίμαι στην δισκογραφική της gabi productions του Μάριου Xαπερη. Το τραγούδι μου λέγεται  το γλεντάμε”.

     Στο  εξωτερικό που σε βλέπουμε συχνά με τι ασχολείσαι;
Είμαι η πρώτη Ελληνίδα που έχω κάνει φωτογράφιση για το αμερικανικό playboy
Μένω πολύ συχνά εξωτερικό Αμερική Λος Άντζελες και γενικά μου αρέσει να γυρίζω τον κόσμο

1   Έχεις κάποιους στόχους για το μέλλον;
Οι στόχοι μου είναι πρώτα οι επιχειρήσεις μου να πάνε καλά και όλα τ΄ άλλα  έρχονται!


Το φωτοραφικό υλικό που ακολουθεί μας παραχώρησε η Μαρία Αλεξάνδρου.