Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2016

ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΙΕΡΟΚΗΠΙΩΤΗΣ: Πάφος, ξανά περήφανη!


Συνδημότισσες και Συνδημότες,
 Θα ήθελα να σας ενημερώσω και επίσημα ότι στις επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές στις 18 Δεκεμβρίου, θα είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το ψηφοδέλτιο του Δημοκρατικού Συναγερμού.
Η Πάφος ανέκαθεν ήταν η πόλη με τους πιο προοδευτικούς κατοίκους και δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι ήταν η πρώτη πρωτεύουσα της Κύπρου. Για μένα η Πάφος, αποτελεί το ωραιότερο μέρος του κόσμου και η πόλη που υπεραγαπώ και πάντοτε ήθελα να την υπηρετώ από οποιονδήποτε μετερίζι.

        Η αγαπημένη μας πόλη, τα τελευταία χρόνια έχει περάσει μέσα από πάρα πολλές κακουχίες, αφού δυστυχώς άνθρωποι, σε θέσεις κλειδιά, φάνηκαν πολύ κατώτεροι των περιστάσεων. Το ερώτημα που τίθεται στον απλό Δημότη, είναι εάν η Πάφος μπορεί να γίνει ξανά, η πόλη με το ένδοξό της παρελθόν. Η δική μου απάντηση είναι ότι,  η Πάφος μπορεί να ξαναγίνει περήφανη Πάφος! Πιστεύω ακράδαντα, ότι μπορούμε να ξανακτίσουμε την Πάφο και να δώσουμε στους κατοίκους της την χαμένη τους αίγλη και περηφάνεια.
         Είμαι πεπεισμένος ότι ήρθε η ώρα να δοθεί η ευκαιρία και σε νέους ανθρώπους, διψασμένους για προσφορά, που έχουν όραμα γιαυτήν την πόλη να αναλάβουν επιτέλους τα ηνία. Χρειάζονται άτομα διεκδικητικά , τα οποία μπορούν να ξαναβάλουν την Πάφο σε τροχιά ευημερίας και ανάπτυξης. Έχω την ισχυρή άποψη ότι, η μέχρι σήμερα ενεργή εμπλοκή μου στα κοινά είτε μέσα από τους διάφορους Συνδέσμους Γονέων, είτε στις Διοικήσεις των πολλών Σωματείων που υπηρετώ με ζήλο και ανιδιοτέλεια τα τελευταία χρόνια, μου έχει δώσει όλα εκείνα τα εφόδια, για να προσφέρω στην αγαπημένη μου πόλη και μέσα από το Δημοτικό Συμβούλιο.
Φίλες και φίλοι,
   Δεν μου αρέσουν τα μεγάλα λόγια, αλλά με πλήρη επίγνωση των δυσκολιών που υπάρχουν,  ζητώ την ψήφο σας, για να ανοίξουμε μαζί, νέους ορίζοντες στην ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο τόσο για μας όσο πρωτίστως και για τα παιδιά μας. Υπόσχομαι να δουλέψω σκληρά, με πάθος και εντιμότητα και πιστεύω,  ότι μαζί μπορούμε να βάλουμε την Πάφο ξανά στον Ευρωπαικό χάρτη με αφετηρία την χρονιά ορόσημο το 2017, όπου η Πάφος μας θα έχει τον πολύ τιμητικό τίτλο της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης.
ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΙΕΡΟΚΗΠΙΩΤΗΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΑΦΟΥ