Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2016

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ παρουσιάζει το μοντέλο Μαρία Χατζηγεωργίου. ΦΩΤΟ


Της άρεσε από μικρή το μόντελινγκ και την κατάλληλη στιγμή άρπαξε την ευκαιρία και άρχισε να ασχολείται επαγγελματικά. Πρόκειται για την Μαρία Χατζηγεωργίου από την Λευκωσία η οποία παραχώρησε συνέντευξη στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ.
Η γοητευτική Μαρία, μας μίλησε για τις προτεραιότητες της και τους στόχους που έχει βάλει και συνέστησε στις κοπέλες που ασχολούνται με το μόντελινγκ να είναι προσεκτικές στις συνεργασίες τους.





1. Μαρία ασχολείσαι επαγγελματικά  με το μόντελινγκ. Πες μας μερικά πράγματα για την μέχρι τώρα πορεία σου στο χώρο. Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με το μόντελινγκ;
Ναι ασχολούμαι επαγγελματικό εδώ και 5 χρόνια.  Η πορεία μου στο χώρο του μόντελινγκ μέχρι τώρα μπορώ να πω ότι είμαι σε πολύ καλό δρόμο.  Από μικρή μου άρεσε να ασχολούμαι με τη μόδα.  Έτσι όταν μου δόθηκε η ευκαιρία την άρπαξα αμέσως ( πήρα δίπλωμα από την κα Νίκη Λαζαρίδου και στη συνέχεια από το Diva Models Agency ).



2. Έχεις λάβει μέρος σε κάποιες διοργανώσεις καλλιστείων και διάφορες επιδείξεις μόδας σε Κύπρο και εξωτερικό και σε ποιες;
Έχω λάβει σε διάφορες επιδείξεις μόδας στην Κύπρο και σε κάποιους διαγωνισμούς.  Σύντομα θα λάβω και στο εξωτερικό. 


 
3. Έχεις στο ενεργητικό σου διακρίσεις σε διαγωνισμούς ομορφιάς;
Όχι δεν έχω διακριθεί αλλά είναι ένας από τους στόχους μου.



4.   Θες να ασχοληθείς περισσότερο με την πασαρέλα ή με φωτογραφίσεις; 
Περισσότερο μ’ αρέσει η πασαρέλα λόγο του ύψους μου 1.78, αλλά δεν βάζω κάποια προτεραιότητα. Μου αρέσουν και τα δύο.



5.  Πόσο εύκολο είναι να μπεις και να εξελιχθείς στον χώρο αυτό;
Δεν είναι πολύ δύσκολο, εξαρτάται από το πώς θα αντεπεξέλθεις μέσα στο χώρο του μόντελινγκ. Φυσικά χρειάζεται θέληση και αυτοπεποίθηση.



6. Έχεις κάποιες προτάσεις από το εξωτερικό για δουλειά ή σκοπεύεις να πας στο εξωτερικό να εργαστείς;
Ναι, Έχω κάποιες προτάσεις από το εξωτερικό.






































7.   Η Κύπρος προσφέρεται για να κάνεις καριέρα ως μοντέλο;
Είναι μια καλή αρχή αλλά πιστεύω ότι στο εξωτερικό σου ανοίγουν πιο πολλές πόρτες. με περισσότερες επιτυχίες.



8.  Υπάρχουν παγίδες και καταστάσεις που πρέπει να προσέξεις στο χώρο σας;
Φυσικά και υπάρχουν παγίδες μέσα στο χώρο του μόντελινγκ. Το βασικό είναι ότι πρέπει να προσέχεις με ποιους συνεργάζεσαι. Το μόντελινγκ δεν είναι μια σταθερή δουλειά.




9.  Με οίκους μόδας έχεις συνεργαστεί στην έως τώρα πορεία σου;
Ναι, έχω συνεργαστεί  με αρκετούς οίκους μόδας.



  10.  Με τι άλλο ασχολείσαι αυτή την περίοδο ή σπουδάζεις;
Έχω τελειώσει τις σπουδές μου στον Κλάδο Μουσικής (Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου)  και ετοιμάζομαι για το Μάστερ μου πάνω στην Μουσικοθεραπεία. Στον ελεύθερο μου χρόνο ασχολούμαι με Γυμναστική, ζωγραφική και φυσικά ότι αφορά την Μόδα.


11. Έχεις δεχτεί κάποιες ανήθικες προτάσεις και πως αντέδρασες;

Όχι δεν έτυχε μέχρι στιγμής.