Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

Η γοητευτική Ραφαέλα Ροδινού θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο Διεθνή Διαγωνισμό Miss Humanity 2016. ΦΩΤΟ

Στον διεθνή διαγωνισμό ομορφιάς Miss Humanity 2016 που θα πραγματοποιηθεί στο Λίβανο θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα η Ραφαέλα Ροδινού. Η Ραφαέλα λίγο πριν αναχώρησή της μίλησε στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ.

Μας είπε πως αισθάνεται που θα λάβει μέρος σε ένα τόσο μεγάλο διαγωνισμό ομορφιάς, τι περιμένει  και ευχαρίστησε τους ανθρώπους που την στήριξαν και την στηρίζουν.



Πρόκειται να λάβω μέρος στον Διεθνή Διαγωνισμό Miss Humanity 2016 με την συμμέτοχη 40 χωρών  που θα πραγματοποιηθεί στο Λίβανο σε  λίγες μέρες.
Τα συναισθήματα μου είναι ανάμεικτα. Νιώθω ιδιαίτερη τιμή που επιλέχτηκα να εκπροσωπήσω την χώρα μου σε έναν τόσο σπουδαίο θεσμό τα έσοδα του οποίου θα διατεθούν για φιλανθρωπικό σκοπό.


Παράλληλα επειδή η ευθύνη είναι μεγάλη είμαι λίγο αγχωμένη όμως ο ενθουσιασμός μου είναι μεγαλύτερος!
Ανυπομονώ να ξεκινήσει το ταξίδι μου και να απόλαυση την εμπειρία και τις στιγμές που θα μου προσφέρει.
Για την χώρα μου θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και όποιο κι αν είναι το αποτέλεσμα θα έχω επωφεληθεί!


Ευχαριστώ εκ των πρότερων την Prestige Show Productions με  πρόεδρο Διεθνών Διαγωνισμών ομορφιάς Σταυρούλα Νικόλαου και National Director Σάκη Νικόλαου, τους διοργανωτές του Λιβάνου, (τον σύνδεσμο Lion και MTV Λιβάνου) και φυσικά τον καταξιωμένο Έλληνα σχεδιαστή υψηλής ραπτικής κύριο Θοδωρή Τρανουλη με τις δημιουργίες του οποίου θα διαγωνιστώ εκείνη την βραδιά.



Τέλος ένα Τεράστιο ευχαριστώ στην οικογένεια μου για τις αξίες που με μεγάλωσε και όλους τους ανθρώπου που με στηρίζουν και πιστεύουν σε μένα!