Δευτέρα 26 Αυγούστου 2019

Δείτε ποιοι και που σκοτώθηκαν πέντε λεπτά μετά τον γάμο τους

Λίγα λεπτά μετά την γαμήλια τελετή, ένα νιόπαντρο ζευγάρι στο Τέξας σκοτώθηκαν κατά την σύγκρουση του αυτοκινήτου τους με φορτηγό, μπροστά στα μάτια των συγγενών τους.

Ο Χάρλεϊ Μόργκαν, 19 ετών και η Ριάνον Μπουντρό, 20 ετών, φεύγοντας από το δημαρχείο όπου έγινε η τελετή, επιβιβάστηκαν στο αυτοκίνητό τους. Λίγα λεπτά αργότερα το αμάξι συγκρούστηκε με φορτηγό που έσερνε τρέιλερ φορτωμένο με ένα τρακτέρ, σύμφωνα με την τοπική αστυνομία.
Πίσω ακριβώς από το αυτοκίνητό τους, ακολουθούσε η μητέρα του Χάρλεϊ με την αδερφή του, οι οποίες είδαν την στιγμή του δυστυχήματος.
«Είδα το μωρό μου να πεθαίνει», δήλωσε η μητέρα του Μόργκαν, Κένια, στο KFDM, συνεργαζόμενο δίκτυο του CNNi.
«Έχω ακόμα το αίμα του στα χέρια μου. Προσπάθησα πάρα πολύ να τους βγάλω έγκαιρα από το αμάξι. Θα βλέπω το φορτηγό να χτυπά και να σκοτώνει το παιδί μου κάθε βράδυ της ζωής μου, όσο ζω».
Ο οδηγός του φορτηγού δεν τραυματίστηκε, ενώ το ζευγάρι πέθανε ακαριαία.
Η Κένια Μόργκαν δήλωσε ότι ο γιος της και η νύφη της ήταν ενθουσιασμένοι για την νέα τους ζωή. Εκτός από τον πολιτικό γάμο είχαν σχεδιάσει να παντρευτούν και θρησκευτικά στις 20 Δεκεμβρίου, με τις οικογένειες και τους φίλους τους.
Όταν πέθαναν, ήταν μόλις πέντε λεπτά παντρεμένοι.

Πηγή: CNN