Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2016

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ παρουσιάζει την νεοεισερχόμενη στο χώρο του μόντελινγκ, Ραφαέλια Δανιήλ. ΦΩΤΟ


Ένα αρκετά υποσχόμενο μοντέλο παρουσιάζει σήμερα ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ. Πρόκειται για την Ραφαέλια Δανιήλ  η οποία ξεκίνησα πρόσφατα να ασχολείται με το μόντελινγκ. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην ηλεκτρονική μας εφημερίδα, μας μίλησε για τα σχέδιά της στο χώρο, για τις συνεργασίες που έχει κάνει  αλλά και τις προτάσεις που είχε για εργασία στο εξωτερικό.
Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ εύχεται στην Ραφαέλια Καλή Επιτυχία!!!







1.   Ραφαέλια   ασχολείσαι με το μόντελινγκ. Πες μας μερικά πράγματα για την μέχρι τώρα πορεία σου στο χώρο.
Η μέχρι τώρα πορεία μου στο χώρο του μοντελινγκ είναι πολύ μικρή επειδή πρόσφατα έχω ασχοληθεί με το χώρο αυτό, όπου μου έγινε πρόταση από δύο οίκους μόδας της Κύπρου.



2. Έχεις λάβει μέρος σε κάποιες διοργανώσεις καλλιστείων και διάφορες επιδείξεις μόδας σε Κύπρο και εξωτερικό και σε ποιες;
Έχω κάνει μικρά fashion shows και φωτογραφίσεις για καταστήματα. Δεν έχω λάβει μέρος προς το παρόν σε κάποια διοργάνωση καλλιστείων.



 
3. Έχεις στο ενεργητικό σου διακρίσεις σε διαγωνισμούς ομορφιάς;
Όχι δεν έχω λάβει μέρος σε κάποιο διαγωνισμό μέχρι τώρα αλλά δεν το αποκλείω να συμμετάσχω στο μέλλoν.



4.  Θες να ασχοληθείς περισσότερο με την πασαρέλα ή με φωτογραφίσεις; 
Μου αρέσουν και τα δύο όμως με ενδιαφέρει περισσότερο να κάνω πολλές φωτογραφίσεις.



5.  Πόσο εύκολο είναι να μπεις και να εξελιχθείς στον χώρο αυτό;
Δεν είναι ούτε εύκολο αλλά ούτε δύσκολο πιστεύω. Αυτό που χρειάζεται είναι να συνεργαστείς με τους κατάλληλους ανθρώπους που θα σε οδηγήσουν με τον σωστό τρόπο στο χώρο του μοντελινγκ.



6.  Έχεις κάποιες προτάσεις από το εξωτερικό για δουλειά ή σκοπεύεις να πας στο εξωτερικό να εργαστείς;
Μου έχει γίνει πρόσφατα πρόταση από το εξωτερικό την οποία απέρριψα επειδή σπουδάζω. Δεν είναι στα μελλοντικά μου σχέδια να εργαστώ στο εξωτερικό.


.
7. Η Κύπρος προσφέρεται για να κάνεις καριέρα ως μοντέλο;
Ναι πιστεύω ότι μπορώ να κάνω καριέρα ως μοντέλο στην Κύπρο.



8. Έχεις κάποιο μοντέλο ως πρότυπο που θες να του μοιάσεις;
Έχω αρκετά πρότυπα από Ελλάδα και εξωτερικό. Στο εξωτερικό πρότυπα μου είναι η Αλεσάντρα Αμπρόσιο και η Λάρα Στόουν. Στην Ελλάδα η Δούκισσα Νομικού.



9. Με οίκους μόδας έχεις συνεργαστεί στην έως τώρα πορεία σου;
Αυτό το διάστημα θα συνεργαστώ με το galaxy model.



10.  Με τι άλλο ασχολείσαι αυτή την περίοδο ή σπουδάζεις;

Αυτή την περίοδο σπουδάζω βοηθός φαρμακείου.