Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

Την γοητευτική Μαρία Σιδέρη παρουσιάζει ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ. ΦΩΤΟ

Για όλους και για όλα μίλησε το μοντέλο Μαρία Σιδέρη σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ. Πολλές επιτυχίες έχει καταγράψει στην μέχρι τώρα πορεία της. Από την Πάτρα η όμορφη Μαρία αλλά μένει μόνιμα και εργάζεται επαγγελματικά ως μοντέλο στην Θεσσαλονίκη. Έχει φιλοδοξίες να πετύχει περισσότερα στο χώρο. Αναφέρθηκε στα προσωπικά της αλλά και στην αγαπημένη της ομάδα.




1.    Μαρία είσαι από την Πάτρα αλλά μένεις μόνιμα Θεσσαλονίκη  και ασχολείσαι επαγγελματικά με το μόντελινγκ. Πες μας μερικά πράγματα για την μέχρι τώρα πορεία σου στο χώρο και την οικογενειακή σου κατάσταση.
Ασχολούμαι 5 χρόνια με το χώρο του  μοντελινγκ!!!Μου αρέσει πολύ αγαπώ αυτόν τον χώρο !!!Είναι το δεύτερο σπίτι μου!
Έχω 3 αδελφούς μεγαλύτερους και τούς αγαπώ πολύ! Οι γονείς και τα αδέλφια μου είναι δίπλα μου και με στηρίζουν σε όλα!!!



2. Έχεις λάβει μέρος σε κάποιες διοργανώσεις καλλιστείων και διάφορες επιδείξεις μόδας σε Ελλάδα και εξωτερικό και σε ποιες;
Ναι βεβαίως έχω λάβει μέρος σε καλλιστεία.
Έχω 13 τίτλους εκ των οποίων κυρίως  αυτόν της miss N.thessalonikis.
Πήρα την 1 , 2 και 3 θέση στ 13 τίτλους συνολικά, που κατέχω.
Οι τίτλοι μου έχουν να κάνουν με Καλλιστεία βορείου Ελλάδος και ανατολικής Μακεδονίας.
Επιδείξεις  μόδας στην Ελλάδα κυρίως Fashion Show Hairtsyling Show Bodypainting Show, καθώς και με οίκο νυφικών.



3.  Θες να ασχοληθείς περισσότερο με την πασαρέλα ή με φωτογραφίσεις; 
Πιο πολύ μου αρέσει η πασαρέλα γιατί δείχνεις το σύνολό σου.  Τον τρόπο που περπατάς τα πάντα.  Παρουσιάζεις κάτι όμορφο που βλέπει ο κόσμος.



4.        Πόσο εύκολο είναι να μπεις και να εξελιχθείς στον χώρο αυτό;
Όσο εύκολο και να μοιάζει να μπεις στον χώρο άλλο τόσο δύσκολο είναι.
Δεν ανοίγουν έτσι απλά οι πόρτες γιατί είσαι μια όμορφη παρουσία!!!
Πρέπει να καταβάλλεις μεγάλη προσπάθεια για αυτό που αγαπάς θέλει νa ασχοληθείς με τον εξωτερικό και τον εσωτερικό σου κόσμο !!!
Να έχεις χαρακτήρα να δείχνεις ότι αγαπάς αυτό που κάνεις. Χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια  και έπειτα να εξελιχθείς και να αναδειχτείς.



5.      Έχεις κάποιες προτάσεις από το εξωτερικό για δουλειά ή σκοπεύεις να πας στο εξωτερικό να εργαστείς;
Ναι έχω κυρίως για Κύπρο!!!Το  σκέφτομαι αλλά όχι για τώρα!



6.        Η Ελλάδα  προσφέρεται για να κάνεις καριέρα ως μοντέλο;
Στην Ελλάδα γενικά τώρα τίποτα δεν έχει μέλλον !!! Πιστεύω όμως σε 2 χρόνια το μοντελινγκ θα έχει ζήτηση μεγάλοι και στην Ελλάδα μας!
Κυρίως για να πετύχεις μόνο στο εξωτερικό μπορείς.




7.         Έχεις κάνει κάποιες σπουδές στο μόντελινγκ;
Όχι δεν έχω κάνει σπουδές πάνω σε αυτό.  Μόνη μου κατάφερα με αργά βήματα και πέτυχα ότι έχω καταφέρει.

8.         Με τι άλλο ασχολείσαι αυτή την περίοδο ή σπουδάζεις;
Ασχολούμαι με την αισθητική.



9.   Οι άντρες γενικά πως σε αντιμετωπίζουν; Είσαι σε σχέση αυτή την περίοδο;
Οι άντρες αγαπάνε την ομορφιά!!!
Με πολύ όμορφο τρόπο  με αντιμετωπίζουν και με όμορφες κινήσεις.
Όχι είμαι ελεύθερη.



11. Είσαι το blue girl του Ηρακλή. Τι σε έκανε να γίνεις Ηρακλής;
Ναι ο κόσμος με ξέρει ως μοντέλο.
Αλλά βέβαια και από τον χώρο του ποδόσφαιρου καθώς έχω παρουσιάσει την φανέλα του Ηρακλή σε φωτογραφίσεις στο Καυτατζόγλειο.  
Από μικρή πήγαινα σε αγώνες και έβλεπα τον αδελφό μου στον πατραϊκο καθώς ασχολείται με το Ποδόσφαιρο !!!


Ήταν ήρθαμε Θεσσαλονίκη ασχολήθηκα με το βόλεϊ του Ηρακλή και έπειτα με το Ποδόσφαιρο !
Αυτό που με έκανε να πιστέψω σε αυτήν την ομάδα και να γίνω Ηρακλής.  Είναι η μεγάλη ιστορία που έχει,  είναι μια αξιόλογη καθαρή ομάδα καθώς οπαδοί και φίλαθλοι είναι δίπλα της!!!


Ακολουθώ την ομάδα σε όλους τους εντός έδρας αγώνες και εκτός όπου μπορώ!!!
Αγαπώ πολύ την ομάδα μου και την διαφημίζω και μέσω του μοντελινκ σε διάφορες εκπομπές!
Μια ευχή. Να δούμε τον Ηρακλή μας ψηλά όπως τότε!!!