Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

«Κρύβει πολλές παγίδες ο χώρος του μόντελινγκ». Η Anna Polevik μιλά στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ. ΦΩΤΟ



Το μοντέλο Anna Polevik από την Ρωσία διαμένει μόνιμα στην Κύπρο και ασχολείται επαγγελματικά με το μόντελινγκ.  Αν  και η πορεία της στον χώρο του μόντελινγκ δεν είναι μεγάλη, εντούτοις έχει φιλοδοξίες και όνειρα. Αρκετά προσγειωμένη και ώριμη κοπέλα  μας είπε ότι, της αρέσουν περισσότερο οι φωτογραφίσεις και η τηλεόραση και θέλει να χτίσει την δική της προσωπικότητα στο χώρο. Πιστεύει ότι το  μόντελινγκ χρειάζεται προσοχή, ενώ μας μίλησε και για τα προσωπικά της. Διαβάστε στην συνέχεια την συνέντευξη της Άννας …






1. Anna είσαι από την Ρωσία αλλά μένεις στην Κύπρο  και ασχολείσαι επαγγελματικά με το μόντελινγκ. Πες μας μερικά πράγματα για την μέχρι τώρα πορεία σου στο χώρο.
Η  μέχρι τώρα πορεία μου μέσα στον χώρο του μόντελινγκ δεν είναι μεγάλη μιας και άρχισα να ασχολούμαι πρόσφατα με τον συγκεκριμένο χώρο. Έχω ασχοληθεί είδη με την πασαρέλα, τις φωτογραφήσεις και με διαφημίσεις. Αναμένω τώρα να κλείσω περισσότερες συνεργασίες.



2. Έχεις λάβει μέρος σε κάποιες διοργανώσεις καλλιστείων και διάφορες επιδείξεις μόδας σε Κύπρο και εξωτερικό και σε ποιες;
Έχω πάει στο star ΚΥΠΡΟΣ αλλά δεν κατάφερα να περάσω στα live παρόλο που δεν στερούμε από ένα όμορφο παρουσιαστικό. Όπως ανέφερα και ποιο πάνω έχω λάβει ήδη μέρος σε πασαρέλες και θα ήθελα να επεκταθώ και στο εξωτερικό σε γενικά πλαίσια όχι μόνο πασαρέλες.



3.  Έχεις στο ενεργητικό σου διακρίσεις σε διαγωνισμούς ομορφιάς;
Όχι δεν έχω κάποιες διακρίσεις από διαγωνισμούς ομορφιάς γιατί όπως είπα δεν έχει πολύ καιρό που ασχολούμαι με τον συγκεκριμένο χώρο, ωστόσο στο άμεσο μέλλον θα ήθελα να δοκιμάσω και να διακριθώ σε κάποιον διαγωνισμό.


4. Θες να ασχοληθείς περισσότερο με την πασαρέλα ή με φωτογραφίσεις; 
Μου αρέσουν και τα δύο εξίσου ωστόσο λόγο ύψους δίνω περισσότερο βάρος στις φωτογραφήσεις. Επίσης , μου αρέσει και ο χώρος της τηλεόρασης στον οποίο θα ήθελα να ασχοληθώ με την πάροδο του χρόνου.


5.  Πόσο εύκολο είναι να μπεις και να εξελιχθείς στον χώρο αυτό;
Δεν θα έλεγα ότι είναι δύσκολο να μπει κάποιος σε αυτόν τον χώρο. Το δύσκολο θα έλεγα πως είναι το να παραμείνεις μέσα στο "παιχνίδι" και να εξελιχθείς. Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και κάθε χρόνο έρχονται καινούργια πρόσωπα όλο και ποιό μικρής ηλικίας και έτοιμα να κάνουν τα πάντα για να αναλάβουν μία δουλειά.




6. Έχεις κάποιες προτάσεις από το εξωτερικό για δουλειά ή σκοπεύεις να πας στο εξωτερικό να εργαστείς;
Προς το παρόν θέλω να επικεντρωθώ εδώ στην Κύπρο και μετά αφού προκύψουν καλές προτάσεις και από το εξωτερικό γιατί όχι; Θα με ενδιέφερε ιδιαίτερα το Λονδίνο ή η Νέα Υόρκη. Στο εξωτερικό υπάρχει η δυνατότητα για μεγαλύτερους προϋπολογισμούς οπότε και καλύτερα συμβόλαια για εμένα.


7. Η Κύπρος  προσφέρεται για να κάνεις καριέρα ως μοντέλο;
Η Κύπρος μπορεί να σου προσφέρει καλές ευκαιρίες ωστόσο δυστυχώς υπάρχει ένα σημείο στο οποίο πιστεύω πως σταματάς. Στο εξωτερικό πιστεύω πως μπορείς να κάνει περισσότερα πράγματα γιατί είναι ποιο μεγάλος ο πληθυσμός άρα υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση.


8. Έχεις κάποιο μοντέλο ως πρότυπο που θες να του μοιάσεις;
Θα έλεγα πως όχι για τον λόγο πως θα ήθελα να φτιάξω την δική μου πορεία μέσα στον χώρο του μόντελινγκ και όχι να μοιάσω σε ένα ήδη επιτυχημένο πρόσωπο. Θέλω να ξεχωρίσω σαν Άννα για τα δικά μου βήματα. Βέβαια παρακολουθώ τις άλλες κοπέλες ανά το παγκόσμιο αλλά δεν θα ήθελα να είμαι μια απομίμηση κάποιας σταρ.



9. Με οίκους μόδας έχεις συνεργαστεί στην έως τώρα πορεία σου;
Είμαι ακόμα στην αρχή της πορείας μου και ακόμα δεν μου δόθηκε η ευκαιρία να γίνω το πρόσωπο για κάποιο οίκο μόδας.

10. Κρύβει παγίδες ο χώρος του μόντελινγκ;
Αυτός ο χώρος κρύβει πάρα πολλές παγίδες και όσα άτομα ασχολούνται με αυτόν  τις γνωρίζουν πάρα πολύ καλά. Το μόντελινγκ δεν είναι μία σταθερή δουλειά. Σήμερα έχεις και αύριο μπορεί να μην έχεις προτάσεις.  Αλλά αυτό είναι το ποιο απλό. Σε ποιο δύσκολες καταστάσεις μπορούν να σου ακυρώσουν τελευταία στιγμή μία πολυπόθητη συνεργασία, ή να δουλέψεις και στο τέλος να μην πληρωθείς. Επίσης ακόμα υπάρχουν άτομα που τάζουν τον "ουρανό με τα άστρα" αλλά το "κόστος" είναι ασύμφορο. Αυτός ο χώρος θέλει πολύ μεγάλη προσοχή για να μην βρεθείς σε δύσκολη κατάσταση στο τέλος της ημέρας.



11.   Με τι άλλο ασχολείσαι αυτή την περίοδο ή σπουδάζεις;
Αυτή την περίοδο δεν ασχολούμαι με κάτι άλλο πέρα από το μόντελινγκ. Όσο αφορά της σπουδές έχω ασχοληθεί με την ψυχολογία σε πτυχιακό επίπεδο στο πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου. Προς το παρόν όμως δεν θα ήθελα να κάνω μεταπτυχιακό αλλά να ασχοληθώ με αυτό που μου αρέσει περισσότερο, το μόντελινγκ.



12. Έχεις αποκτήσει περισσότερους θαυμαστές από τότε που άρχισες να ασχολείσαι με το μόντελινγκ; Σε αναγνωρίζει πλέον ο κόσμος ως μοντέλο;
Θα έλεγα πως ναι. Ο κόσμος δίνει λίγο παραπάνω προσοχή στα μοντέλα, γενικά. Όταν έχεις μία ωραία εμφάνιση και είσαι ευγενικό άτομο είναι λογικό ο κόσμος να έλκετε από εσένα. Όσο αφορά την αναγνώρισή μου ως μοντέλο δεν είχα κάποιο πρόβλημα αναγνώρισης έως τώρα.


13. Οι άντρες γενικά πως σε αντιμετωπίζουν; Είσαι σε σχέση αυτή την περίοδο;

Ευτυχώς με ευγένεια γιατί ο κόσμος δεν είναι πάντοτε καλός. Δεν είχα ωστόσο ως τώρα κάποια προβλήματα. Όσο αφορά το θέμα σχέση είμαι χωρίς σύντροφο αυτή την περίοδο αλλά θα ήθελα στο μέλλον να ερωτευτώ και να εισπράξω τα ανάλογα συναισθήματα πίσω.