Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2016

Ζακ Γεωργίου. Ένας διαφορετικός κοινωνικός λειτουργός. ΦΩΤΟ


Ο Ζακ Γεωργίου, ένας κοινωνικός λειτουργός συνδυάζει το επάγγελμά του με την φωτογράφιση σε μια προσπάθεια να προωθήσει το κοινωνικό του έργο.
Παραχωρώντας συνέντευξη στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ, είπε ότι, οι φωτογραφίσεις που κάνει σχετίζονται με διάφορες καμπάνιες των κοινωνικών προβλημάτων .
Ο Ζακ θα ήθελε να τοποθετήσει το όνομά του στην κατηγορία «Μοντέλο».    


Ερώτηση 1 : Ζακ Γεωργίου είσαι απόφοιτος Κοινωνικός Λειτουργός αλλά παράλληλα κάνεις και φωτογραφίσεις . Πως συνδυάζονται αυτά τα δύο.
Σπούδασα στο Πανεπιστήμιο Frederick University of Nicosia με απώτερο σκοπό να αποκτήσω γνώσεις. Ο λόγος που έχω επιλέξει να ακολουθήσω τον επαγγελματικό προσανατολισμό του Κοινωνικού λειτουργού είναι για το λόγο ότι σου δίνει την δυνατότητα να προσφέρεις θετικές προοπτικές για μια καλύτερη κοινωνία αλλά και για να γίνεις καλύτερος άνθρωπος. Οι φωτογραφίσεις στις οποίες ξεκίνησα να κάνω το τελευταίο καιρό το έκανα ως χόμπι και στην πορεία άρχισα να το σκέφτομαι επαγγελματικά που ευελπιστώ ότι θα υπάρξουν στο μέλλον αρκετές επαγγελματικές συνεργασίες. Επομένως το επάγγελμα του κοινωνικού λειτουργού το έχω συνδέσει με την φωτογράφιση στην προσπάθεια μου να προωθήσω το κοινωνικό μου έργο.



Ερώτηση 2 : ΤΙ είδους φωτογραφίσεις κάνεις; Θεωρείσαι και μοντέλο;
Το είδος φωτογραφίσεων με τις οποίες κυρίως προσπαθώ να ασχοληθώ επαγγελματικά θέλω να αφορά διάφορες καμπάνιες σχετικά με τα κοινωνικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η κοινωνία μέχρι σήμερα τόσο σε τοπικό επίπεδο  όσο και σε διεθνής επίπεδο. (Οικονομική Κρίση, Φτώχεια, Μετανάστευση, Ρατσισμός, Βία, Εκφοβισμός, Χρόνιες ασθένειες κ.α.) .



Θεωρείσαι και μοντέλο… , Χμμ. Καλή Ερώτηση αλλά δύσκολη  για να απαντήσω πολύ συγκεκριμένα. Αυτό που θα απαντήσω όμως είναι ότι δεν μπορώ να χαρακτηρίσω τον εαυτό μου ως μοντέλο 100%, θεωρώ  όμως ότι βρίσκομαι σε πολύ καλά βήματα. Με αρκετές προσπάθειες , θέληση, υπομονή και  αυτοπεποίθηση «ΝΑΙ» θα τα καταφέρω. Θα τοποθετήσω και εγώ με την σειρά μου το όνομα μου στην κατηγορία «Μοντέλο».



Ερώτηση 3: Επαγγελματικά με τι θα ασχοληθείς; Κοινωνικός Λειτουργός ή  Φωτογραφίσεις ;
Ευελπιστώ ότι στο μέλλον μου  θα καταφέρω να συνδυάσω και τα δύο μαζί σε επαγγελματικό επίπεδο.


Ερώτηση 4: Τι προσπαθείς να προβάλλεις  μέσα από τις φωτογραφίσεις που κάνεις;
Αυτό που προσπαθώ να προβάλλω μέσα από τις φωτογραφίσεις είναι διάφορα μηνύματα  προς στην κοινωνία με απώτερο σκοπό την «Ευαισθητοποίηση» της κοινωνίας για τα κοινωνικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν αρκετές μειονεκτικές ομάδες. Δίνοντας την Αγάπη, Στοργή, Κατανόηση, Στήριξη, Αλληλοβοήθεια, Αλληλεγγύη, Αποδοχή, τότε «ΝΑΙ» η κοινωνία μας μελλοντικά θα ομορφύνει.


Ερώτηση 5: Οι δικοί σου άνθρωποι , οι φίλοι σου πως σε αντιμετωπίζουν.

Η οικογένεια μου στην αρχή δεν αποδεχόταν να ασχοληθώ με την φωτογράφιση. Η προτεραιότητα τους  για μένα ήταν να πάρω το Πτυχίο μου . Στην πορεία όμως , βλέποντας το πάθος που έχω και τις προσπάθειες που έχω κάνει μέχρι τώρα, είναι όλο και περισσότερο στο πλευρό μου. Οι φίλοι μου επίσης, είναι κοντά μου σε κάθε μου προσπάθεια, πιστεύουν σε μένα και περιμένουν πώς και πώς  άλλες φωτογραφίσεις.