Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016

Η Ραφαέλα Ροδινού, 1η αναπληρωματική Miss Humanity 2016, μιλά στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ

Η πανέμορφη Ραφαέλα Ροδινού μετά την μεγάλη της επιτυχία στον παγκόσμιο διαγωνισμό ομορφιάς, όπου κατέλαβε τη θέση της  1ης αναπληρωματικής Miss Humanity 2016, που πραγματοποιήθηκε στο Λίβανο και  εκπροσώπησε την Ελλάδα, μίλησε αποκλειστικά στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ.


"Όσο περνάνε οι ώρες και συνειδητοποιώ την αξία του τίτλου μου αισθάνομαι πολύ περήφανη που κατάφερα να βάλω την χώρα μας μέσα στις τρεις τοπ χωρίς του κόσμου!!!
Αφιερώνω τον τίτλο μου στην Ελλάδα μας αφού πριν τον τελικό το είχα υποσχεθεί δημόσια ότι θα έβαζα τα δυνατά μου να γυρίσω με έναν καλό τίτλο όπως και έγινε!
Νιώθω όμως και την ανάγκη να ευχαριστώ πρώτα από όλα τους ανθρώπους που ήταν δίπλα μου σε όλο αυτό από την πρώτη μέρα έως και την τελευταία : την οικογένεια μου!
Τον αγαπημένο μου σχεδιαστή Θεόδωρο Τρανούλη με την δημιουργία του οποίου μπήκαμε στην τριάδα!

Την Σταυρούλα Νικολάου και την ομάδα της Prestige Models  Show production που ήταν δίπλα μου και με καθοδηγούσαν καθώς και τους διοργανωτές του διαγωνισμού για την οργάνωση και την φιλοξενία"!!