Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου 2016

Πετυχημένο το σημερινό σεμινάριο για την επισιτιστική βιομηχανία στην Πάφο. ΦΩΤΟ

Το σεμινάριο Επαγγελματική Εξυπηρέτηση και Ικανοποίηση του Πελάτη στην επισιτιστική βιομηχανία της Πάφου, πραγματοποιήθηκε σήμερα με μεγάλη επιτυχία.



Το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης ΕΛΠΙΣ ετοίμασε και θα παρουσίασε στο Ξενοδοχείο ΚΟΡΑΛ ΜΠΕΙ στην Πάφο σήμερα 1 Δεκεμβρίου 2016 ειδικό σεμινάριο κατάρτισης για όλους τους εμπλεκόμενους που συμμετάσχουν στην εξυπηρέτηση στην επισιτιστική Βιομηχανία της Πάφου.

 Το σεμινάριο είχε μεγάλη σχέση με το πως οι επιχειρηματίες της επισιτιστικής βιομηχανίας θα πρέπει να συμπεριφερθούν στους πελάτες της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Πάφου 2017 και θα έχουν και το πλεονέκτημα να επωφεληθούν από την παρουσίαση των πιο κάτω θεμάτων από τον εμπειρογνώμονα Τουρισμού και παρουσιαστή του ειδικού σεμιναρίου Μιχάλη Δημοσθένους.
 Πως να διεκπεραιώσουν καλύτερα τα καθήκοντά τους το προσωπικό εστιατορίου κατά την εκτέλεση της εργασίας των 
 Πως να αναπτύξουν επαγγελματικούς τρόπους συμπεριφοράς στην εξυπηρέτηση του πελάτη.
 Να αποκτήσουν δεξιότητες και επαγγελματικούς τρόπους πωλήσεων.
 Πως θα αυξήσουν τις εσωτερικές πωλήσεις.
 Πως να αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά τις ερωτήσεις των πελατών εν σχέση με τις διευκολύνσεις στους χώρους και εν σχέση με τούς τιμοκατάλογους της επιχείρησης. 
 Πως να εξυπηρετούν τους πελάτες λαμβάνοντας υπόψη τις επιθυμίες, τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους.
 Να δημιουργούν στους πελάτες το αίσθημα της ικανοποίησης μέσω της παροχής επαγγελματικών υπηρεσιών, που θα προσφέρονται με επαγγελματική συνείδηση και αγωγή. 
 Να συνειδητοποιήσουν την έννοια της Τουριστικής βιομηχανίας και τη σημασία που έχει για την επιχείρησή που εργάζονται και εν συνεχεία στην οικονομία του τόπου μας και Πολλών λάλων χρήσιμων θεμάτων.