Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

Άφαντη παραμένει η 27χρονη φοιτήτρια


Συνεχίζεται το θρίλερ της εξαφάνισης της εστεμμένης 27χρονης φοιτήτριας της ΑΣΟΕΕ, Μαρίας Νέστορα, της οποίας τα ίχνη έχουν χαθεί από τις 27 Αυγούστου.
Χθες, ο πατέρας της, Νίκος Νέστορος, μιλώντας στο protothema.gr αποκάλυψε πως η κόρη του τη μέρα που εξαφανίστηκε μίλησε τηλεφωνικά με τη μητέρα της και της είπε χαρακτηριστικά:«Μαμά είμαι καλά εδώ που είμαι, μη στεναχωριέστε, καληνύχτα». 

Σήμερα, ο κ.Νέστορος επισκέφθηκε την αστυνομία για να ενημερωθεί για την πορεία των ερευνών. Η Μαρία ήταν μια κοπέλα που πρόσεχε αρκετά την εμφάνιση της και στο παρελθόν είχε πάρει μέρος σε καλλιστεία και είχε καταφέρει να κερδίσει τίτλο ομορφιάς. Τον τελευταίο καιρό, όμως, παραμελούσε την εμφάνιση της, σύμφωνα με τους γονείς της, χωρίς η ίδια να τους δίνει κάποια εξήγηση για τη συμπεριφορά της.  

Όπως δήλωσε ο πατέρας της, χθες στο protothema.gr, στις 27 Αυγούστου η κόρη του εξαφανίστηκε από το σπίτι της στη Νέα Σμύρνη και μέχρι σήμερα δεν έχουν κανένα νέο της. Σύμφωνα με τη μητέρα της, η οποία ήταν και η τελευταία που την είδε, το διάστημα λίγο πριν εξαφανιστεί, υπήρχαν αλλαγές στη συμπεριφορά της. Παραμελούσε την εμφάνισή της, φαινόταν φοβισμένη και κλεισμένη στον εαυτό της. Η 27χρονη είχε πει τότε στη μητέρα της πως πίστευε πως την παρακολουθούσαν χάκερ στο Ίντερνετ. 

«Λόγω της οικονομικής κρίσης εγώ και η σύζυγος μου έχουμε βρει δουλειά στην Ουκρανία, τόπο καταγωγής της συζύγου μου. Μαζί μας είχαμε πάρει και τον 25χρονο γιο μας για δουλειά επίσης. Η κόρη μας η Μαρία, έμενε μόνιμα στο σπίτι μας στην Αθήνα γιατί σπούδαζε στην ΑΣΟΕΕ. Είχαμε συχνά τηλεφωνική επικοινωνία με την κόρη μας», λέει χαρακτηριστικά o πατέρας της εστεμμένης φοιτήτριας στο protothema.gr.

Και συνεχίζει: «Τον Αύγουστο η μητέρα της ανησύχησε γιατί κατάλαβε από το τηλέφωνο ότι είχε αλλάξει η συμπεριφορά της. Η σύζυγος μου πήρε το πρώτο αεροπλάνο για να δει από κοντά τη Μαρία. Είδε την εμφάνιση της παραμελημένη και η κόρη μας ήταν φοβισμένη και κλεισμένη στον εαυτό της. Τη ρώτησε τι της συνέβη και η Μαρία της είπε ''μαμά φοβάμαι ότι κάποιοι χάκερς με παρακολουθούν και δέχομαι απειλητικά μηνύματα". Έτσι η κόρη μου αναγκάστηκε να απενεργοποιήσει την προσωπική της σελίδα στο Facebook. Η σύζυγός μου προσπάθησε να μάθει περισσότερα από τη Μαρία, αλλά δεν τα κατάφερε. Γι' αυτό το λόγο αποφάσισε να μείνει κοντά της στην Αθήνα».

«Στις 27 Αυγούστου πήγε η σύζυγός μου στο super market και όταν επέστρεψε στο σπίτι η Μαρία είχε φύγει. Ανησύχησε η γυναίκα μου αλλά πίστευε ότι θα επιστρέψει. Είδε ότι αργούσε και το βράδυ την πήρε τηλέφωνο στο κινητό της. Η Μαρία της απάντησε "μαμά είμαι καλά εδώ που είμαι, μη στεναχωριέστε καληνύχτα''».  

Με το θέμα σήμερα ασχολήθηκε η εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου στο Epsilon, στην οποία γείτονας δήλωσε πως είχε δει κάποιον να παρακολουθεί την κοπέλα λίγες μέρες πριν την εξαφάνιση της.  



http://www.protothema.gr/greece/article/610659/sunehizetai-to-thriler-tis-exafanisis-tis-estemmenis-foititrias-/