Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

Αναστατώνει με τις φωτογραφίσεις της η Φρειδερίκη Μέμμου

Σπουδάζει διοίκηση επιχειρήσεων αλλά ασχολείται επαγγελματικά και με το μόντελινγκ, αναστατώνοντας με τις φωτογραφίσεις της. Πρόκειται για την Φρειδερίκη Μέμμου που μένει μόνιμα στην Θεσσαλονίκη.
Παραχωρώντας συνέντευξη στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ η Φρειδερίκη, αναφέρθηκε στην έως τώρα πορεία της στον χώρο, στα μελλοντικά της σχέδια, στις φιλοδοξίες της αλλά και στα προσωπικά της.  



1. Φρειδερίκη είσαι από την Ηγουμενίτσα αλλά μένεις στην  Θεσσαλονίκη  και ασχολείσαι επαγγελματικά με το μόντελινγκ. Πες μας μερικά πράγματα για την μέχρι τώρα πορεία σου στο χώρο.
Ασχολούμαι κυρίως με promotion, fashion show πολύ επιλεκτικά,  έχω γυρίσει  Video clip και συμμετείχα σε ένα  παγκόσμιο project.


2. Έχεις λάβει μέρος σε κάποιες διοργανώσεις καλλιστείων και διάφορες επιδείξεις μόδας σε Ελλάδα και εξωτερικό και σε ποιες;
Δεν είμαι και πολύ υπέρ των καλλιστείων αν και πολλές φορές μου έχουν προτείνει να συμμετάσχω  αλλά προς το παρόν με αφήνει κάπως αδιάφορη.



3. Έχεις στο ενεργητικό σου διακρίσεις σε διαγωνισμούς ομορφιάς;
Είχα βραβευτεί για να εκπροσωπήσω την Ελλάδα στην Ινδία διεκδικώντας τον τίτλο Miss heritage of the world 2016. Πρόκειται να πραγματοποιηθεί τον Νοέμβριο, αν ευνοήσουν οι  συνθήκες σαφώς και θα πάω με μεγάλη μου χαρά.


4. Θες να ασχοληθείς περισσότερο με την πασαρέλα ή με φωτογραφίσεις; 
Για να είμαι ειλικρινής προτιμώ λίγο περισσότερο τις φωτογραφήσεις νιώθω πιο δημιουργική και μπορώ να πειραματιστώ περισσότερο.


5.  Πόσο εύκολο είναι να μπεις και να εξελιχθείς στον χώρο αυτό;
Θεωρώ ότι είναι εύκολο να μπεις στο χώρο αλλά για να εξελιχθείς απαιτούνται κάποια προσόντα, προσωπικότητα και υπομονή.


6.  Έχεις κάποιες προτάσεις από το εξωτερικό για δουλειά ή σκοπεύεις να πας στο εξωτερικό να εργαστείς;
Η αλήθεια είναι ότι κατά διαστήματα είχα κάποιες προτάσεις αλλά αν δεν είμαι αρκετά σίγουρη δεν μπαίνω στη διαδικασία να ρισκάρω που μπορεί σε βάθος χρόνου να λειτουργήσει αρνητικά για τον εαυτό μου.


7. Η Ελλάδα  προσφέρεται για να κάνεις καριέρα ως μοντέλο;
Στην Ελλάδα είναι πολύ περιορισμένα τα πράγματα ένα μοντέλο φτάνει μέχρι ένα σημείο για να εξελιχθεί πρέπει να συνεχίσει  εξωτερικό αυτό βέβαια εξαρτάται και από την φιλοδοξία του μοντέλου.


8. Έχεις κάποιο μοντέλο ως πρότυπο που θες να του μοιάσεις;
Πολλά μοντέλα μου αρέσουν αλλά δεν έχω πρότυπα θέλω είμαι ο εαυτός μου, απλώς τους θαυμάζω.


9.  Με τι άλλο ασχολείσαι αυτή την περίοδο ή σπουδάζεις;
Σπουδάζω  διοίκηση επιχειρήσεων και εκτός από τα παραπάνω που αναφέραμε δουλεύω και σε νυχτερινά μαγαζιά για τα προς το ζην.


10.Έχεις αποκτήσει περισσότερους θαυμαστές από τότε που άρχισες να ασχολείσαι με το μόντελινγκ; Σε αναγνωρίζει πλέον ο κόσμος ως μοντέλο;
Η αλήθεια είναι πως ναι έχω αποκτήσει περισσότερους θαυμαστές αν και πιστεύω αυτό ισχύει και για τις περισσότερες κοπέλες, ναι με αναγνωρίζουν ως μοντέλο και μπορώ να πω ότι κολακεύομαι.


11. Οι άντρες γενικά πως σε αντιμετωπίζουν; Είσαι σε σχέση αυτή την περίοδο;

Ιδιαίτερη ερώτηση, πολλοί με προσεγγίζουν ως μοντέλο και όχι για τον χαρακτήρα μου η για τον πραγματικό εαυτό μου, επίσης  είναι και κάποιοι που ντρέπονται να με πλησιάσουν. Αυτή  την περίοδο δεν έχω σχέση.