Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2016

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ παρουσιάζει το μοντέλο Ειρήνη Ντάμα. ΦΩΤΟ



Για τις επιτυχίες της στον χώρο του μόντελινγκ αλλά και τα μελλοντικά της σχέδια μίλησε σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ το μοντέλο Ειρήνη Ντάμα από την Αλβανία.
Γεννήθηκε και ζει μόνιμα στην Ελλάδα την οποία θεωρεί πατρίδα της, χωρίς βέβαια να ξεχνά την Αλβανία. Κατέλαβε τον τίτλο ''Miss best body 2016'', πρόσφατα είχε πρόταση για εργασία στην Νέα Υόρκη, ενώ μιλά και για την προσωπική της ζωή.






1.  Ειρήνη είσαι από την Αλβανία αλλά έχεις γεννηθεί και μένεις στην Ελλάδα. Πρόσφατα εκπροσώπησες την Αλβανία σε διαγωνισμό ομορφιάς στον Λίβανο. Πες μας μερικά πράγματα γι αυτό.
Δεν έκρυψα ποτέ από πού είναι η οικογένειά μου, αλλά και ποτέ κανένας δεν με έκανε να αισθανθώ ξένη. Δεν ξεχνώ τον τόπο καταγωγής μου, αλλά έχω γεννηθεί εδώ, πήγα σχολείο, είναι και η Ελλάδα πατρίδα μου. Νομίζω ότι στην Αλβανία μπορώ να ζήσω μόνο για διακοπές...
Ποτέ δεν είχα  πάρει μέρος σε καλλιστεία. Χάρηκα όταν μού έγινε η πρόταση, αλλά είχα επιφυλάξεις μέχρι να βεβαιωθώ για το επίπεδο της διοργάνωσης.




2.   Κατέλαβες κάποια θέση σε αυτό τον διαγωνισμό;
Κατέλαβα  τον τίτλο ''Miss best body 2016''
Τελικά  από την  τηλεόραση  φαίνεται  πιο εύκολο.  Μέχρι να ακούσω  το όνομα μου η καρδιά μου πήγε να σπάσει.



3.   Το περίμενες μιας και συναγωνισμός σίγουρα θα ήταν μεγάλος;
Παίρνουν μέρος πολύ όμορφες  κοπέλες, αλλά ξέρω ποια είμαι εγώ !!  Έβαλα τα δυνατά  μου ... για το καλύτερο.
Δεν με "ρίχνει" ο ανταγωνισμός.




4.  Τώρα προετοιμάζεσαι για κάτι άλλο;
Μετά τον διαγωνισμό world next top model 2016 και τον τίτλο που κατέλαβα  μου έγινε μια πρόταση  για ένα γνωστό πρακτορείο στη Νέα Υόρκη.



5.   Ασχολείσαι επαγγελματικά με το μόντελινγκ;
Τα τελευταία 4 χρόνια!!
Μου αρέσει αυτό που κάνω. Μού αρέσει το πώς με φροντίζουν,  νεες γνωριμίες -   εμπειρίες τα ρούχα των σχεδιαστών που θεωρώ πως είναι τέχνη.
Κάνω πολλή γυμναστική,  Επίσης, φροντίζω να έχω ισορροπημένη διατροφή  για να μένω στο βάρος μου. Δεν επιτρέπω να με πιέζουν για λιγότερα κιλά, γιατί πάνω απ' όλα είναι η υγεία μου. Έχω προσωπική  ζωή και δεν αρνούμαι στον εαυτό μου ένα γλυκό.



6. Εργασία στο εξωτερικό ως μοντέλο θα σε ενδιέφερε;
Σκέφτομαι την καριέρα στο εξωτερικό!!
Σκέφτομαι πάρα πολύ για τη δουλειά μου και γι' αυτό θέλω να έχω την ευκαιρία να εργαστώ και έξω. Δεν θα το σκεφτώ να φύγω, αν και οι δικοί μου δεν είναι "ζεστοί" με αυτό. Μετά τον διαγωνισμό World Next Top Model μου άνοιξαν νέες γνωριμίες με ανθρώπους του χώρου.
Θα με ενδιέφερε άλλωστε αυτός  είναι ο επόμενος μου στόχος. 
 follow your dreams... NY Coming soon ⬅



7. Οι δικοί σου άνθρωποι σε στηρίζουν;
Οι δικοί μου άνθρωποι:
Όλα άρχισαν στα 18 μου χρόνια. Είχα πάει σαν θεατής στην Εβδομάδα Μόδας, όπου με είδε ένας μπούκερ και μού πρότεινε συνεργασία. Όταν ο μπαμπάς μου είδε το συμβόλαιο έπαθε σοκ, αλλά από τότε και αυτός και η μαμά μου με στηρίζουν και είναι πάντα δίπλα μου.
8.        Είσαι σε κάποια σχέση αυτή την περίοδο
 Στην παρούσα φάση είμαι ελεύθερη. Με προσεγγίζουν αρκετά οι άντρες, δεν έχει τύχει όμως ακόμη να γνωρίσω κάποιον για τον  οποίο θα θεωρούσα ότι μπορεί να είναι η επόμενη μου σχέση.



ΠΡΟΦΙΛ
Τρία επίθετα που δίνει η ίδια στον εαυτό της: Δυναμική, επίμονη, γοητευτική.
Ζώδιο: Δίδυμος
Χόμπι: χορός - Σκι - θαλάσσιο σκι -
Καλή συνήθεια: φροντίζω να βρίσκω πάντα χρόνο για την οικογένεια και τους φίλους μου
Κακή συνήθεια: εξωτερικεύω την άποψη μου χωρίς δεύτερη σκέψη...
Αγαπημένο αξεσουάρ: Τα παπούτσια και οι τσάντες, έχω συλλογή από πολλά χρώματα και σχέδια
Αγαπημένη ταινία: Running Scared, του Γουέιν Κρέιμερ
Αγαπημένος προορισμός: Τα ελληνικά νησιά, ειδικά η Κρήτη. Δεν θα τα άλλαζα με κανέναν εξωτικό προορισμό!


Facebook name: Irene Dama
Tweitter:Irene Dama

Instagram: Irene Dma