Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

Η εντυπωσιακή Αθανασία Κοφινιώτη μιλά αποκλειστικά στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ μετά την επιτυχία της στο miss tourism universe 2016


Η Ελληνίδα ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΚΟΦΙΝΙΩΤΗ που εκπροσώπησε την Κύπρο στον Παγκόσμιο διαγωνισμό Miss Tourism Universe  2016 κατάφερε και ξεχώρισε για την ομορφιά και την Προσωπικότητα  της και κατέλαβε επάξια μια θέση στην Χρυσή  τοπ 15αδα.


Kαταχειροκροτήθηκε ένθερμα από κοινό κριτική επιτροπή αλλά όπως μάθαμε και από έγκυρες πηγές και από τις ίδιες τις συναγωνιζόμενες της, όταν της απονεμήθηκε  ο τίτλος Miss Personality.

Η πανέμορφη Ελληνίδα που έχει ήδη τον τίτλο Star Gs Hellas 2014 , 3η Miss World Peace 2015 στην Κίνα και τώρα τον τίτλο Miss Personality στο Miss Tourism Universe  2016, δηλώνει υπερήφανη για ότι έχει κατορθώσει και  είναι έτοιμη για νέα κατάκτηση του τίτλου Miss Humanity  που της έχει γίνει από τώρα επίσημη πρόταση , εκπροσωπώντας αυτή τη φορά την Ελλάδα  .....Ευχόμαστε  Καλή επιτυχία                

Τέλος η ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΚΟΦΙΝΙΩΤΗ ευχαριστεί όλους αυτούς που την στήριξαν πριν και κατά την διάρκεια του διαγωνισμού.

 Ξεκινώντας θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά όλο τον κόσμο για την στήριξη  του και τις ευχές  του, την ηλεκτρονική εφημερίδα ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ που με συντρόφευε σε όλο το ταξίδι ενημερώνοντας άμεσα και έγκυρα τον κόσμο για την πορεία μου.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες τα καταστήματα INGLOT που με έκαναν να φαίνομαι περιποιημένη και ιδιαίτερη σε κάθε περίσταση με τα εκπληκτικά επιτυχημένα  μακιγιάζ μου ,χάρη στην ποιότητα των καλλυντικών .
Τα ΙΕΚ Ξυνη Γλυφαδας  και την Ελενα Δερμετζογλου για όλη την στήριξη τους και τις συμβουλές όσον αφορά την αψεγάδιαστη εμφάνιση μου.

Τα ιδιαίτερα αγαπημένα κομμωτήρια  Golden  hair and nails για όλη την προετοιμασία των μαλλιών και των νυχιών μου.


Τον Οίκο  Τρανούλη για τις εκπληκτικές  δημιουργίες του που με έντυσαν σε όλα τα μεγάλα event αλλά και το εθνικό κοστούμι του φινάλε , την Μαίρη Καρατσιολη του καταστήματος Sessile για όλες τις καθημερινές ενδυματολογικές  επιλογές μου που μου προσέφεραν άνεση και σιγουριά και τέλος τους προπονητές και διατροφολόγους μου για όλες τις συμβουλές κατά την διάρκεια αλλά και την προετοιμασία μου πριν τον διαγωνισμό τον Πανο Αναστασοπούλο και Διονύση Γενιατάκη.