Τετάρτη 3 Ιουνίου 2020

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ παρουσιάζει το μοντέλο Νικολέτα Ιωάννου. ΦΩΤΟ

Της αρέσει το μόντελινγκ και καταγράφει μια πολύ καλή πορεία στο χώρο. Πρόκειται για την Νικολέτα Ιωάννου από την Πάφο η οποία παραχώρησε συνέντευξη στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ. Προτιμά την πασαρέλα κι έχει λάβει μέρος σε διάφορες διοργανώσεις κι επιδείξεις μόδας. Κάνει μαθήματα μόντελινγκ και της αρέσει να σχεδιάζει φορέματα. Διαβάστε τη συνέντευξη και δείτε φωτογραφικό υλικό που μας παραχώρησε το ίδιο το μοντέλο. 

 

 

               Νικολέτα είσαι από την Πάφο  και ασχολείσαι με το μόντελινγκ. Πες μας μερικά πράγματα για την μέχρι τώρα πορεία σου στο χώρο.

Η πορεία μου στο χώρο του μόντελινγκ μέχρι στιγμής είναι εξαιρετική. Μου αρέσει πολύ αυτό που κάνω και αναδεικνύει τον χαρακτήρα μου. Μου αρέσει να μαθαίνω καινούργια πράγματα και να εξελίσσομαι με το πέρασμα του χρόνου.

 

          Έχεις λάβει μέρος σε κάποιες διοργανώσεις και διάφορες επιδείξεις μόδας στην Κύπρο;

Εχω λάβει μέρος σε αρκετές διοργανώσεις  και επιδείξεις μόδας στην Κύπρο.

 

 Τι σου αρέσει περισσότερο πασαρέλα ή φωτογραφίσεις και γιατί;

Μου αρέσουν περισσότερο οι πασαρέλες γιατί εκεί πιστεύω ότι φαίνεται και ο χαρακτήρας δηλαδή ο τρόπος με τον οποίο περπατά ένα μοντέλο στην πασαρέλα, είναι ο τρόπος ο οποίος αναδεικνύεται και ο χαρακτήρας του. Επίσης μου αρέσει η προετοιμασία της πασαρέλας και το κοινό το οποίο στηρίζει με την παρουσία του.

        Πόσο εύκολο μία κοπέλα να μπορεί να μπει και να εξελιχθεί στον χώρο αυτό στην Κύπρο;

Μια κοπέλα μπορεί να μπει και να εξελιχθεί στο χώρο του μοντέλινγκ πολυ εύκολα αρκεί να αγαπά αυτό που κάνει και να έχει θελήση. Εγω προσωπικά πιστεύω ότι ο χώρος του μόντελινγκ είναι ανοιχτός για όλους τους τύπους.

 

     Έχεις κάνει μαθήματα μόντελιγκ; Και αν ναι, που;

Εχω κάνει αρκετά μαθήματα μόντελινγκ στην σχολή της Ναταλίας Μαυρομουστακι- catwalk modeling school paphos. Ειμαι πολύ ικανοποιημένη από την σχολή έχω μάθει παρά πολλά πράγματα για τον χώρο αυτό ,όπως styling,design,προετοιμασία για castings κτλ.

 

       Ποιες είναι οι αγαπημένες σου αναμνήσεις από την μέχρι τώρα πορεία σου;

Έχω αρκετές αγαπημένες αναμνήσεις από την μέχρι τώρα πορεία μου. Μια αγαπημένη μου όμως ήταν η φωτογράφιση με το αγόρι μου. Ήταν φωτογράφιση  για ένα concept γάμου.

 

    Έχεις κάποιο μοντέλο ως πρότυπο που θες να του μοιάσεις;

Έχω ως πρότυπο την Gigi hadid  γιατί είναι μια δυναμική προσωπικότητα και μου αρέσει ο τρόπος με τον οποίο δουλεύει στο χώρο του μόντελινγκ.  Επίσης κάνει αρκετές φιλανθρωπίες και βοηθά αρκετό κόσμο που το έχει ανάγκη.

 

      Ποιά θα ήταν η συμβουλή σου σε ένα άλλο νεαρό άτομο της Πάφου που θέλει να ξεκινήσει μαθήματα;

Η συμβουλή που θα έδινα σε κάποιον ο οποίος θέλει να ξεκινήσει μαθήματα είναι να κάνει αυτό που θέλει μόλις του δοθεί η ευκαιρία. Θα δημιουργήσει πολλές όμορφες εμπειρίες  από τον χώρο αυτό.

 

          Με τι άλλο ασχολείσαι αυτή την περίοδο;

Αυτή την περίοδο δεν ασχολούμαι με κάτι συγκεκριμένο, όμως όταν έχω ελεύθερο χρόνο μου αρέσει να σχεδιάζω φορέματα και να ασχολούμαι με το fashion design.

 

 Ο κόσμος της Πάφου πως σε αντιμετωπίζει για το μόντελινγκ;

Ποτέ μου δεν έχω ακούσει αρνητικά σχόλια  γι αυτό που κάνω . Αντιθέτως, ακούω θετικά σχόλια  από τον κόσμο, που με στηρίζει και ενθαρρύνει.















Δεν υπάρχουν σχόλια: