Τρίτη 19 Ιουνίου 2018

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ παρουσιάζει το μοντέλο Μύρια Κυριάκου από την Πάφο

Είναι ένα νεαρό και γοητευτικό μοντέλο από την Πάφο η Μύρια Κυριάκου. Ασχολείται επαγγελματικά κι έχει όνειρα για το μόντελινγκ. Έχει βάλει τους στόχους της και θα εργαστεί για να πετύχει στο χώρο.  Διαβάστε τη συνέντευξη που παραχώρησε στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ ο οποίος της εύχεται καλή επιτυχία. 









  



1. Μύρια  είσαι από την Πάφο  και ασχολείσαι με το μόντελινγκ. Πες μας μερικά πράγματα για την μέχρι τώρα πορεία σου στο χώρο.
Ασχολούμαι με το μόντελινγκ  εδώ και 8 μήνες και έχω λάβει μέρος σε διάφορες επιδείξεις μόδας και φωτογραφήσεις σε Πάφο, Λεμεσό και Λάρνακα.


2. Έχεις λάβει μέρος σε κάποιες διοργανώσεις καλλιστείων και διάφορες επιδείξεις μόδας σε Κύπρο και εξωτερικό και σε ποιες; 
Προς το παρόν δεν έχω λάβει μέρος σε κάποιες διοργανώσεις καλλιστείων άλλα έχω σκοπό να το κάνω. Εχώ λάβει μέρος σε διάφορες επιδείξεις μόδας σε Πάφο και Λάρνακα για τα καταστήματα KULT, LOREM, ROUZ,DOMINATE και CN Seven. Επίσης έκανα φωτογραφήσεις για τα Finatza boutique, needle thing, και για την σχεδιάστρια Polyxeni Pazarou.


3. Θες να ασχοληθείς περισσότερο με την πασαρέλα ή με φωτογραφίσεις και γιατί;  
Πιστεύω ότι ένα ολοκληρωμένο μοντέλο πρέπει να ασχολείται και με τα δυο, γι αυτό θέλω να ασχοληθώ και με φωτογραφίσεις και με πασαρέλα.   




4. Πόσο εύκολο είναι να μπεις και να εξελιχθείς στον χώρο αυτό; 
Δεν είναι εύκολο. Χρειάζεται αρκετή προετοιμασία και πολλές προϋποθέσεις. 




5. Τι σημαίνει για σένα ο χώρος της μόδας; 
Αρχικά ο χώρος της μόδας για εμένα δεν ήταν καθόλου εύκολος. Στην συνέχεια όμως, με κόπο και πολλή προσπάθεια τα βρήκα όλα πιο εύκολα.


6. Η Κύπρος προσφέρεται για να κάνεις καριέρα ως μοντέλο; 
Πιστεύω πως στην Κύπρο δεν υπάρχουν τόσες ευκαιρίες όσες στο εξωτερικό. 




7. Έχεις κάποιο μοντέλο ως πρότυπο που θες να του μοιάσεις; 
Ναι. Πρότυπό μου είναι η Ναταλία Μαυρομουστάκη, η οποία είναι και η δασκάλα μου στο μόντελινγκ.


8. Έχεις κάνει κάποιες σπουδές στο μόντελινγκ;
Ναι φυσικά.


9. Με τι άλλο ασχολείσαι αυτή την περίοδο ή σπουδάζεις;
Εκτός από το μόντελινγκ  ασχολούμαι και με τις σχολικές μου υποχρεώσεις


10. Σε στηρίζουν οι δικοί σου άνθρωποι; 
Οι φίλοι μου με βοηθούσαν και με στήριζαν αρκετά από την αρχή και συνεχίζουν να είναι δίπλα μου.