Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016

Ο δήμαρχος Πάφου απαντά στην αστυνομία


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΑΦΟΥ ΦΑΙΔΩΝΑ ΦΑΙΔΩΝΟΣ
ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΕΙΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΗΜΕΡ. 30.8.2016

"Αναφορικά με την σημερινή ανακοίνωση της Αστυνομίας σε σχέση με τις δηλώσεις μου στο ΡΙΚ,  θα ήθελα με κάθε ειλικρίνεια να καλέσω τους αρμόδιους της Δύναμης να αναλογιστούν και να απαντήσουν:

-Ποιος υπέδειξε στον εγκέφαλο της δολοφονίας Καλοψιδιώτη ότι παρακολουθείται και πρέπει να προσέχει;
-Ποιον στιγμάτισε η Ιντερπόλ Βελιγραδίου ως πληροφοριοδότη του οργανωμένου εγκλήματος;
-Ποιοι ενημέρωσαν τους δολοφόνους όταν αφίχθηκαν στα κατεχόμενα ότι η Αστυνομία τα γνωρίζει όλα;
Έχω το θάρρος της γνώμης μου και με παρρησία αναφέρω ότι είναι μέλη της Αστυνομίας που προέβησαν στις παραπάνω ενέργειες. Και αυτό το γνωρίζουμε όλοι καλά.Με βάση λοιπόν το δεδομένο αυτό,  δεν φοβάμαι αν  η Αστυνομία θα διαρρεύσει την κατάθεσή μου, είμαι σίγουρος για αυτό!

Σέβομαι και εκτιμώ βαθύτατα τις άοκνες προσπάθειες που καταβάλλει ο κάθε έντιμος αστυνομικός και αξιωματικός της Δύναμης για την επιβολή του νόμου και την προστασία της κοινωνίας μας. Η  ηγεσία της Αστυνομίας οφείλει να προβληματιστεί για την δύσκολη θέση που φέρνουν το κάθε ευσυνείδητο μέλος της τα φαινόμενα που αποκαλύπτονται.
Και κάτι ακόμα: Η σημερινή ανακοίνωση του Αρχηγείου περιέχει αρκετές ανακρίβειες, οι οποίες σύντομα θα αποκαλυφθούν και οι συντάκτες της θα μείνουν εκτεθειμένοι".
            
                                                                                                                                                                                       
Πάφος, 30 Αυγούστου 2016