Δευτέρα 29 Αυγούστου 2016

Η Αλεξία Αναστασίου στο MISS EUROPEAN TOURISM BEAUTY AND WORLD BIKINI MODEL INTERNATIONAL 2016. ΦΩΤΟ



Το μοντέλο Αλεξία Αναστασίου θα εκπροσωπήσει την Κύπρο στον διαγωνισμό ομορφιάς
MISS EUROPEAN TOURISM BEAUTY AND WORLD BIKINI MODEL INTERNATIONAL 2016 που θα πραγματοποιηθεί στην Μάλτα.
Η Αλεξία πριν την αναχώρησή της για την Μάλτα μίλησε στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ και μας είπε ότι είναι όνειρο ζωής η συμμετοχή της σε αυτόν τον διεγωνισμό. Αναμένει να της ανοιχτούν πόρτες για εργασία στο εξωτερικό και ευχαρίστησε τους ανθρώπους που την στηρίζουν.
 




"Τα συναισθηματα που νιωθω ειναι αναμικτα και σιγουρα μοναδικα. Ειναι οπως οταν παιρνεις μερος σε εναν αγωνα. Υπαρχει η προσμονη πιο πριν και το αγχος κατα τη διαρκεια, το οποιο υπαρχει παντα ο,τι αγωνας και αν ειναι, απλα αλλαζει χρωματα, στιγμες, ανθρωπους κλπ. Νιωθω πολλη χαρα, ευχαριστηση και διψα που θα εχω την ευκαιρια να ζησω μια τετοια εμπειρια. Ειναι ονειρο ζωης, δικο μου και σιγουρα πολλων αλλων ανθρωπων. 




Ειναι μεγαλη τιμη για μενα που θα εκπροσωπησω την Κυπρο στο διαγωνισμο MISS EUROPEAN TOURISM BEAUTY AND WORLD BIKINI MODEL INTERNATIONAL 2016 στη Μαλτα. Μετα απο σκληρη δουλεια και αφοσιωση ηρθε η δικαιοσυνη και το ονειρο μου γινεται πραγματικοτητα. Το περιμενουμε πως και πως και σκοπος ειναι να δειξουμε τον καλυτερο μας εαυτο. Μπορει να ειναι εντονα τα συναισθηματα τωρα, αλλα θα γινουν σιγουρα εντονοτερα με την αφιξη μας στη Μαλτα. 




Το μονο βεβαιο ειναι πως θα βαλω τα δυνατα μου για τον καλυτερο τιτλο στο διαγωνισμο. Ειναι σπουδαιο που θα παρευρεθουν τοσες διαγωνιζομενες, οπως και αλλα τοσα σημαντικα προσωπα του χωρου στον τοπο αυτο. Αυτο δειχνει το ποσο σημαντικη δουλεια γινεται απο ολους τους διοργανωτες. 




 Ενας τιτλος ανοιγει σιγουρα πορτες, αναλογα με το πως θα τις χρησιμοποιησεις βεβαια. Θεωρω τον χωρο του μοντελινγκ εναν απιστευτα δημιουργικο και γεματο φαντασια χωρο, που προβαλει την ομορφια και την μοδα. Σαν Αλεξια μου αρεσει να παλευω για τα ονειρα και τα θελω μου. Δεν μου αρεσει να το βαζω κατω, οποτε θα συνεχισω την σκληρη δουλεια μιας και αγαπω αυτο που κανω. 




 Ενα μεγαλο ευχαριστω στους χορηγους μου, τους σχεδιαστες οπως η κ. Βασω Μπεναη, την Διευθυντρια της Prestige Models Production της Κυπρου κ. Σταυρουλα Νικολαου που ειναι διπλα μου και με στηριζει σε καθε μου βημα, τους διοργανωτες και την παραγωγη του διαγωνισμου MISS EUROPEAN TOURISM AND WORLD BIKINI MODEL INTERNATIONAL 2016 στη Μαλτα, οπως και ολους τους ανθρωπους που ειναι διπλα μου και μη και με στηριζουν διαρκως. Να ευχηθουμε καλη επιτυχια στην Κυπρο και στην Ελλαδα και φυσικα σε ολες τις διαγωνιζομενες. Ευχαριστω πολυ.