Σάββατο 20 Αυγούστου 2016

Η Κωνσταντίνα Καρκάνη θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο Miss Tourism Universe. ΦΩΤΟ

Η πανέμορφη Θεσσαλονικιά Κωνσταντίνα Καρκάνη θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο Miss Tourism Universe, που θα πραγματοποιηθεί στο Λίβανο από τις 28 Αυγούστου μέχρι 4 Οκτωβρίου 2016.

Η Κωνσταντίνα μίλησε στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ λίγο πριν την αναχώρησή της για το Λίβανο.
Μας είπε πως αισθάνεται, τις πόρτες που αναμένεται να της ανοιχτούν με αυτή της την συμμετοχή στον διαγωνισμό ομορφιάς, ενώ ευχαρίστησε τους χορηγούς της αλλά και την Σταυρούλα Νικολάου, πρόεδρο ομορφιάς και τουρισμού  Ελλάδος και Κύπρου.



«Αισθάνομαι ιδιαίτερη τιμή που θα εκπροσωπήσω την χώρα μου σε έναν τόσο μεγάλο διεθνή διαγωνισμό. Όταν σου δίνεται η ευκαιρία να εκπροσωπήσεις την Ελλάδα με οποιονδήποτε τρόπο είναι ένα από τα ωραιότερα συναισθήματα.
Το έχω ξανά ζήσει και στο παρελθόν ως εκπρόσωπος της εθνικής Ελλάδος στο τένις και χαίρομαι ιδιαίτερα που μου δίνεται η ευκαιρία να αναδείξω την χώρα μου στο χώρο του modeling αυτή την φορά.


 Έχω βάλει στόχο να κάνω ότι μπορώ έτσι ώστε να κάνω υπερήφανους τους Έλληνες και την ελληνική ομορφιά.  Είναι μεγάλη μου χαρά που επιλέχθηκα εγώ για αυτόν τν διαγωνισμό και ελπίζω να καταφέρω να φέρω τον τίτλο.

Πιστεύω πως η συμμετοχή μου σε αυτόν τον διαγωνισμό είτε μου φέρει τίτλο είτε όχι, θα μου δώσει ευκαιρίες για περαιτέρω συνεργασίες στο εξωτερικό.  Ευελπιστώ να εκμεταλλευτώ τις καλύτερες που θα μου δοθούν και να φανώ αντάξια σε αυτές. Είναι ένα μεγάλο όνειρο μου να δουλέψω στο εξωτερικό, να γνωρίσω και να συνεργαστώ με καταξιωμένους ξένους και Έλληνες σχεδιαστές.




Ένα μεγάλο ευχαριστώ τους χορηγούς μου , την Βάσω Μπεναη για την φοβερή ενδυμασία που μου σχεδίασε. Την  prestige show production. Tην πρόεδρο ομορφιάς και τουρισμού  Ελλάδος και Κύπρου  Stavroulla Nikolaou , το πρακτορείο μοντέλων  Prestige models show production,  τους  διοργανωτές Miss Tourism Universe στο  Lebanon .



Ευχαριστώ επίσης την οικογένεια μου που είναι δίπλα μου και με στηρίζει στην προσπάθεια μου αυτή, τον Σωκράτη Ζιτνικ που είναι ο προσωπικός μου γυμναστής και με έχει βοηθήσει αρκετά στον τομέα της διατροφής.




Τέλος να ευχαριστήσω όλους τους φίλους μου που μου συμπαραστέκονται και με ενθαρρύνουν στη προσπάθεια αυτή και γενικότερα  τους ανθρώπους που πιστεύουν σε εμένα και μου δίνουν δύναμη καθημερινά».

Την Κωνσταντίνα στέλνει στον διαγωνισμό ομορφιάς Miss Tourism Universe η πρόεδρος ομορφιάς και τουρισμού Ελλάδας και Κύπρου και ιδιοκτήτρια του πρακτορείου μοντέλων  Prestige models show production Σταυρούλα Νικολάου.